Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Thursday, August 4, 2011

ramadhan dtg lg...!!!

Posted by ject at 7:48 AM
dah 4 hari pose br nak cte psl ramadhan laa?? heheh... bz giler n tahap kemalasan utk hupdate blog amatlah tinggi! ni pon sbb dh xde ape nak wat, tu yg update tuh..

alhamdulillah, Allah still bg aku kesempatan utk mnjalani ibadah puasa tahun nih (<<< ni apesal ayat skema sgt nih??) =p
lately niih aku asik dgr berita org meninggal, xcdent lah, mati mngejut lah, ttbe terpikir, cmne kalo aku mati tetibe, x sempat tobat n mintak ampun dosa2 yg aku dah buat? nauzubillah...mudah2an Allah lindungi n ampunkan dosa2 aku.. *sob sob..*
(oke, kali ni nye entry mmg ade touching2 n ade aura2 keinsafan disitu...)

moh kite sesama bykkan ibadah n amalan di bulan pose nih...gambatte!!!!



0 comments:

 

My Heart Says.. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas