Daisypath Wedding tickers

Daisypath Wedding tickers

Monday, May 30, 2011

mood merudum

Posted by ject at 7:04 AM

ok, tgk tajuk pun dah tau, kan? apesal merudum? sbb x mencanak.
eii, siyes diz week superb mls n demotivated nak keje...(pdhal br hari isnin, kan?) kat opis dahla non-stop keje, ngn satu2nye partner keje cuti smnggu, mmg hampeh ar tahap kesabaran disitu, haishh...
plus, byk bnde nak kene pikir.. contoh?? >> nak g servis kete yg aku xtau ktne bukak after 7pm.. (blk keje je dah dekat kol 7, celah mana bgkel yg bukak lg time2 tu, kan?huuu)
aritu en.tunang ckp nak tlg anta kat mmbe dia, ttbe pg td dia ckp mmbe dia blk kg smggu, x bukak bgkel. trus aku blur n stuck.. (eh, mmg kat mesia nih ade satu je la bgkel servis kete..)

hm, xpelah...xmo pk. =(
(eh, tp kene pk gak sbb jumaat ni nak bwk kete tu p ganu...haa, cannneee???)

n as usual, bile en.tun keje pg, tunangnye terabai.
sekian trima kasih.



1 comments:

Imaneseri on June 28, 2011 at 10:31 PM said...

hi ject..baru ketemu blog ini:D

 

My Heart Says.. Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Best Gift ideas